lördag 16 november 2013

Första veckan mot ekonomisk frihet

Har inte uppdaterat på ett tag nu, främst på grund av tidsbrist.
Det har däremot hänt rätt mycket annat, tjänade mina första pengar genom att panta lite metallskrot som vi hade liggandes här hemma. Blev hela 170 kr. Har även lagt ut en grej på tradera.

Känns lite fusk att ta saker man har hemma för att sedan sälja, men men. Tänker som sagt inte hålla på att kämpa runt med mindre pengar än 100 kr, så det fick bli en kompromiss.

Men hur har det gått då?
Inte alls bra. La in mina pengar på en bettingsite som jag pratade om tidigare, och till en början gick det hur bra som helst. Men sen hände något, jag la några riktigt dåliga vad som jag sedan förlorade. Försökte sedan att rädda situationen genom att ta högre risker vilken gav motsatt effekt. Så just nu ligger jag back 60 kr. Inte alls bra...
Ska försöka fortsätta med det här ett tag till så man verkligen kan se om det går att tjäna pengar på sånt här eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar